Heftige week - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu Heftige week - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu

Heftige week

Blijf op de hoogte en volg Nicky

24 Februari 2015 | Ghana, Sunyani

Zo, het word weer is tijd voor een nieuwe blog. Helaas niet de leukste blog

Na een aantal dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen ging het steeds slechter met baby Emanuel.
Zaterdag om half 10 heeft hij z'n laatste adem uitgeblazen in de armen van mariette.

Kinderen onder de 1 jaar kunnen hier geen begrafenis krijgen.
Daarom houden we hier deze week een herdenkingsceremonie met alle kinderen.
Ik ben erg benieuwd hoe dat hier gaat.

Van de week zijn we bij vrienden van mariette en Moses gaan bbqen.
Hier hebben we heerlijk gegeten. Salade, kip en zelfs ...
Aardappelsalade

Soms ook fijn om even weg te zijn van hanukkah.

Gisteren hebben we een rustig dagje gehad.

Ik hoop dat het deze week minder heftig gaat worden.

Liefs,

• 24 Februari 2015 - 21:33

Lia Embrechts:

Hallo Nicky Wat een triest verhaal.Gelukkig kon je ook nog wel iets leuk doen.Heel veel sterkte,want dit zul je toch een plaatsje moeten geven.