Nieuw verhaal - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu Nieuw verhaal - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu

Nieuw verhaal

Blijf op de hoogte en volg Nicky

28 Februari 2015 | Ghana, Sunyani

Woensdag was het prayers op hanukkah. Dat is elke woensdag en vrijdag. Voor mij was het afgelopen woensdag wel de eerste keer dat ik er bij was. Ik was al voorbereid dat er iemand in trance kon raken.
Alleen toen het gebeurde schrok ik wel even maar het is ook wel heel interessant om te zien.


Vandaag hebben we steentjes geschilderd. Morgen is de afscheidsceremonie voor Emanuel.
Ieder kindje heeft een steen mogen schilderen en die leggen we dan op een grote stapel voor Emanuel.
Ik ben benieuwd hoe zo een ceremonie gaat maar het zal ook wel weer wat traantjes gaan kosten.

Vanmiddag zijn we met de oudere kinderen naar een school gegaan aan het eind van de straat waar een voetbalwedstrijd werd gehouden.
Met de meisjes hebben we spelletjes gedaan. Annemaria Koekkoek, schipper mag ik overvaren. Erg leuk om te zien.
De kindjes hebben vandaag weer een topdag gehad en daardoor ikzelf ook weer ( nog steeds)

Ik schrijf snel weer een nieuw verhaal met nieuwe avonturen.
Liefs,

  • 28 Februari 2015 - 23:04

    Petra Bierens:

    Een woord van troost een warme gloed wil ik jou hierbij sturen zodat je weet en voelt dat ik aan je denk
    in komende droevige uren. Nicky alles wat je aandacht geeft groeit, dus als je iets los moet laten kun je er misschien maar beter iets minder aandacht aan schenken. Tover na een droevig afscheid maar weer snel een glimlach op je snoet, ga dapper door met hetgeen je bezig bent, kijk naar alle mooie dingen om je heen, volg je hart en houd vooral goede moed. Sterkte meid!



  • 28 Februari 2015 - 23:41

    Lia Embrechts:

    Heel veel sterkte met de ceremonie voor Emanuel

  • 01 Maart 2015 - 21:23

    Hetty:

    Hij zal niet vergeten worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Sunyani

Nicky

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 6118

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 April 2015

2maanden Hanukkah

Landen bezocht: