Aftellen! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Nicky

15 Januari 2015 | Nederland, Bergeijk

Zo, nog 2en half weekje en dan vertrek ik toch echt naar Ghana, om dat te gaan doen wat ik al zolang wil.
Vrijwilligerswerk in kindertehuis hanukkah.

Na een hoop geregel ben ik nu helemaal klaar en hoeft alleen mijn koffer nog maar ingepakt te worden.

Het visum, het vliegticket, de 80 malariapillen en het sponsorgeld liggen al klaar.

1 februari zal het vliegtuig om 14.00 vertrekken, spannend maar ik heb er zin in !

Voor mensen die willen zien waar ik heen ga
www.mchildcare.nl


Mijn volgend berichtje zal zijn in het warme Ghana!

Liefs,


  • 15 Januari 2015 - 11:14

    Dirkje:

    Hee nicky!

    Spannend!! Het begint nu wel dichtbij te komen
    Iniedergeval heel veel plezier daar. Geniet ervan

    X
    Dirkje

  • 17 Januari 2015 - 09:10

    Hetty :

    Een geweldigelevenservaring. Ik ben trots op je! Hoop dat je een geweldige tijd hebt en weer veilig thuis komt in april. Ik ga je missen.
    Xxx mam

  • 23 Januari 2015 - 13:58

    Gertie:

    Hee Nicky,

    Gevonden ;-)
    Het is nu echt aftellen geblazen!
    Ga genieten, ervaren en beleven... Fantastisch en ik kijk nu al uit naar je volgende berichtje
    vanuit Ghana!

    Liefs van ons allemaal!

  • 27 Januari 2015 - 22:31

    Dinie:

    Superstoer dat je deze reis gaat maken!
    Succes meid!
    Het gaat vast een droomreis worden!
    Ook veel plezier met mama!
    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergeijk

Nicky

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 6147

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 April 2015

2maanden Hanukkah

Landen bezocht: