Laatste dagen - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Nicky

25 Maart 2015 | Ghana, Sunyani

Pfoe, de laatste daagjes zijn alweer aangebroken.

Mama zit nu in het vliegtuig en komt morgen aan in sunyani. Het zal raar zijn haar weer te zien.
Morgen en vrijdag kunnen we samen nog even genieten op hanukkah. Dan kan ik mam meenemen in het avontuur wat ik afgelopen 2 maanden heb beleefd.

De afgelopen 2 maanden zijn heftig maar ontzettend waardevol geweest.
Het leren waarderen wat je in Nederland allemaal hebt, word hier nog maar eens extra benadrukt. Laatst vroeg een kindje aan mij; hebben jullie in Nederland ook light off? Ze was helemaal verbaasd dat wij dit nooit hebben. Hebben jullie veel water? Ja in Nederland is er altijd water.

En dan nog het geloof in god..
Wauw, hoe Moses daar over verteld is zo bijzonder. Hij krijgt dingen door over mensen en maakt hier dan ook werk van als dat nodig is.
Ik kijk altijd zo uit naar een kerkdienst. Beginnend met de mooie muziek die we allemaal samen zingen en dan Moses zijn woord.
Gelukkig hebben ze de muziek die ze hier zingen op cd dus die is al besteld. Kan ik als ik thuis ben en heimwee heb naar hanukkah fijn die muziek luisteren.

Vrijdag heb ik hier afscheid. Mam en ik trakteren de kinderen dan op een feestmaal. Savonds is er nog een prayers dus kan ik de laatste keer luisteren naar de mooie muziek.

Zaterdag vertrekken we naar kosa beach. Mariette en Ina gaan ook gezellig mee. 2 andere vrijwilligers zitten daar nu al en die treffen we nog een dagje op kosa.
Heel gezellig!!
Dan gaan we nog een paar daagjes relaxen en wennen aan geen kindjes om je heen.
Woensdagavond stappen mama en ik weer in het vliegtuig naar Nederland.

Als ik goede verbinding heb op kosa maak ik daar nog een verslagje en anders in Nederland.

Liefs,

  • 25 Maart 2015 - 18:19

    Lia Embrechts:

    Tjee Nicky wat is die tijd omgevlogen. Wat ik zo lees heb je er veel van opgestoken.
    Fijn dat je dit ook nog even aan je moeder kunt laten zien, en dan nog een paar daagjes relaxen erachteraan. Dat heb je wel verdiend.
    Groetjes en nog een paar fijne dagen Lia Embrechts

  • 27 Maart 2015 - 06:16

    Hetty:

    Ben nu een dagje hier. Heel blij om nicky weer te zien en geweldig om mee te maken wat ze de laatste maanden heeft ervaren. Zeer bijzonder land ook. Grote verschillen tussen rijk en arm bloed heet kleurrijk en veel indrukken. We gaan ervan genieten. En de kindjes sluit je meteen in je hart☺

  • 27 Maart 2015 - 15:34

    Mam En Pap V. Dommelen:

    Bericht gelezen, fijne tijd daar samen met Nicky.
    Grtjs M en P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Sunyani

Nicky

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 6129

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 April 2015

2maanden Hanukkah

Landen bezocht: