Week 6 alweer - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu Week 6 alweer - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu

Week 6 alweer

Blijf op de hoogte en volg Nicky

08 Maart 2015 | Ghana, Sunyani

Zo, weer een nieuw verhaal met nieuwe belevenissen.

Vrijdag was het independence day in Ghana. In de ochtend hebben de kindjes op tv het marcheren gekeken. Ik heb niet meegekeken omdat ik me niet goed voelde.
In de middag hadden we sportdag gehad voor de kinderen. Zo leuk om te zien hoe alle kinderen hiervan genieten. Hoe groot of klein ook.
Ondertussen was ik nog steeds niet lekker dus maar even een malariatest gedaan. Hier kwam negatief uit maar dat gebeurd wel vaker blijkbaar. Dus zaterdagmorgen naar het lab geweest om bloed te laten prikken. Midden in town, via een trap naar het lab. Ik ben al niet zo een held in prikken maar om dan in Afrika bloed te moeten laten prikken. Tja..
Gelukkig ging het gelijk goed en een uur later de uitslag.
Gelukkig geen malaria!
Verder die dag rustig aan gedaan en in de avond ging het gelukkig een stuk beter.


Mogelijk is het de hitte geweest waar ik last van had want maart is begonnen. De warmste maand in het jaar. Ik had het in februari al bloedjeheet maar nu.. pfoee

In de middag loopt het hier op tot een graad of 40. Hartstikke lekker als je aan het zwembad ligt maar voor mij mag het wel ietsje minder hoor.

Vanmorgen hadden we kerkdienst gehad. Zo mooi en ontroerend om te zien hoe ze hier met het geloof om gaan. Zo anders dan in Nederland.
Mooie liedjes, trommels, kinderen die dansen en Moses die ontzettend mooi spreekt over god.
Ik kijk er elke keer weer naar uit naar een nieuwe prayers.

Vanmiddag met de oudere jongens naar het zwembad geweest. Wat een bijzondere middag je de jongens kunt geven door ze gewoon mee te nemen naar een zwembad en een ijsje te geven..
De kids hebben zo intens genoten, waardoor wij automatisch ook.
Heerlijk zo een middag!

Over ongeveer 2,5 week komt mama alweer. Ik kijk er echt naar uit dat je komt. Dan neem ik je 2 dagen mee in mijn avonturen hier!

Ik schrijf snel weer een nieuw verhaal!

Liefs,

  • 09 Maart 2015 - 07:09

    Hetty:

    Ha lieverd
    ik kijk er ook naar uit. Ik ben blij dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt en dat je gelukkig geen malaria had. Nog steeds trotse moeder xxxx

  • 09 Maart 2015 - 07:44

    Zussie:


  • 09 Maart 2015 - 19:48

    H.v.Dommelen:

    Hoi lieve Nicky wij kijken elke keer weer naar jouw verhalen.
    Fijn dat je het nog steeds zo leuk vind daar.
    Je bent ziek geweest schrijf je maar gelukkig was het geen malaria.
    Wij wensen jou nog een paar fijne weken, en hierbij nog een extraatje.
    Heel veel lieve groeten van Oma en Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Sunyani

Nicky

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 6132

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 April 2015

2maanden Hanukkah

Landen bezocht: