Ghanaa - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu Ghanaa - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Nicky Vereijken - WaarBenJij.nu

Ghanaa

Blijf op de hoogte en volg Nicky

17 Maart 2015 | Ghana, Sunyani

Het is alweer een tijdje geleden dus het word weer tijd voor een nieuwe blog.

Afgelopen tijd is er eigenlijk weinig gebeurd op hanukkah. Alles gaat z'n gangetje.

Van de week nog even naar de obruni store geweest. Daar verkopen ze allerlei stofjes. Ik kon het niet laten om nog even broeken te laten maken. Vrijdag kan ik ze ophalen. Dat is dan ook echt de laatste keer want dan ben ik natuurlijk nog maar een weekje hier.

Vrijdag
De tijd gaat zo snel hier.
Een goed teken want ik heb het nog steeds ontzettend naar m'n zin.
Het idee dat ik mam weer zie over anderhalve week is wel heel fijn.

Ze heeft der eigen flink ingezet voor hanukkah. Ze heeft tot nu toe nog een bedrag van 460€ bij elkaar weten te halen.
Het komt hier erg goed terecht en gaat gelijk naar de kindertjes.
Van de 1000€ die ik had meegenomen heb ik een opleiding gegeven aan de eerste dochter van hanukkah, de kosten voor Emanuel betaald, speelmatten waar de kids op kunnen spelen, een eindexamen betaald en een gedeelte van een overkapping gesponsord.
Mama en ik gaan samen nog even kijken wat we met de rest gaan doen.

om over 2 weken beertje, Kenneth pap en bo en bibi natuurlijk weer te zien is ook weer fijn!

Tot schrijfs, misschien met een langer verhaal de volgende keer!

Liefs,

  • 17 Maart 2015 - 12:10

    Zusssie:

    Toch wel blij om ons weer te zien haha en je vergeet jorgjeee

  • 17 Maart 2015 - 18:01

    Hetty:

    Ik ben ook blij je snel weer te zien xxx

  • 17 Maart 2015 - 22:19

    Petra Bierens:

    Ja Ja de hoogste tijd voor weer eens een berichtje vanuit het zonnige Riethoven, de vogeltjes fluiten, de hondjes snuffelen, de mutsen worden omgeruild in hippe zonnebrillen .....kortom hier ontluikt de lente.
    Heerlijk, maar ook heerlijk dat het jou daar zo goed mag blijven gaan, blijf genieten die laatste weekjes. Maak er met mams nog een fantastische tijd van. Nicky momentjes van een leeg gevoel komt gelukkig niet door het gemis van onze tulpen ,molens en kaasblokjes verneem ik uit je verhaal dus ook weer fijn om daarna samen naar Nederland terug te keren, ik hoop je dan weer snel te zien, tot gauw.

  • 18 Maart 2015 - 19:17

    Willemien:

    Nicky. Leuk om dit allemaal lezen. Nog veel plezier deze week en een goede terugreis.

  • 23 Maart 2015 - 19:23

    Oma En Opa V. Dommelen:

    Hoi Nicky nog een paar dagen en dan is Mama bij jou.Morgen komt ze nog even goedendag wensen en nog wat eten en overmorgen vliegt ze.
    Wij wensen jou nog een paar fijne weken samen met Mama en dan een goede terugreis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Sunyani

Nicky

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 6130

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 April 2015

2maanden Hanukkah

Landen bezocht: